AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Thursday, May 17, 2012

Encik B.S

setelah lama hati ini bersendirian...
setelah hati ini terasa apa itu kehilangan..
setalah jiwa ini terlalu kosong..
dan perasaan mempercayai itu hilang... sekali lagi hati aku ini di landa rasa resah gelisah..
entah mengapa...


oo0oo0000ooo.... jATUH CINTA LAGI... LAGI LAGI AKU JATUH CINTA...
harap kali ini yang terbaik dalam hidupku..
harap kali ini kau mampu mempercayai lelaki..
harapan ku kali ini juga aku mampu tersenyum di dakapan perkahwinannya nanti..
INSYA-ALLAH...
kita hanya merancang dan segala doa dan tawakal kita memohon padanya..
setelah aku kecundang untuk beberapa kali...
aku harap inilah yang terbaik untukku...


kenapa B.s??? entahlah .. aku namakannya encik B.S. kalo dia baca entry aku ni... dia jer yang tau apa maknanya... aku rasa bahagia bersamanya... hari2 yang aku lalui tak gundah macam masa lalu... biarlah orang lain ada bf... aku bersyukur sebab dia mampu jadi BS aku.. hihihi... bahagia rasanya.. bahagia sangat bila ada orang yang benar-benar serius untuk hidup bersama.. tiada apa lagi yang aku harapkan...
aku bukan minta 100% dia bagi aku perhatian.. tapi cukuplah dia ingat akan aku.. tapi yang aku dapat lebih daripada aku..


YA ALLAh... aku bersyukur kerana Kau masih menyayangiku... memberikan aku seseorang yang boleh mendampingiku dan membimbingku kepadaMU.. yang bisa memimpin aku ke JAnnahmu...
betapa aku ingin sujud syukur kepadamu di setiap hari aku... Ya Allah. kehadirannya benar2 membahagiakan aku,.. permudahkanlah jalan kami yaAllah...


matang dan sabarkanlah kami dalam setiap apa yang kami lalui... redhakanlah kami dalam setiap tindakan kami... jagailah maruah kami yaALLAH.. aku amat bermohon.. andai yang kau turunkan kali ini membawa aku jauh daripadaMU, kau jauhkanlah hatiku dari hatiNYa... Aku hanya ingin menyintaiNya kerana dia menyintaiMU.. Ya Allah, aku terlalu merinduimu... perkenankanlah doaku ini yaALLAH...

No comments:

Post a Comment