AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Sunday, July 22, 2012

hati tatkala teringat

untuk incik H

kau telah lama aku buang jauh dari ingatan..
terlalu dalam ke dasar hati yang mati..
yang tak mungkin ada kehidupan lagi..

sedalam mana aku menyintaimu, sedalam itu aku membuangmu..
dari kehidupan dan dari hati
tatkala malam, walau benak mengingatimu,
rasionalku membuka minda agar beristighfar..
yang nyata..

ALLAH masih sayang pada aku...
Allah masih rindu akan tangisan insafiku...

tak mengapa incik H, Allah sentiasa bersamaku,
tatkala kau telah pergi mencari hidupmu yang baru..

aku telah ditemukan dengan BS..
aku bahagia dgnnya, alhamdulillah..
ALLAH menggantikan seseorang yang lebih baik dari kamu.

aku bersyukur dengan setiap apa yang ada pada aku..
dengan setiap zat yang ALLAH berikan pada aku,
hamba yang tak punya apa2..

subhanallah... alhamdulillah... wallaila ha ilallah, allahuakhbar..

No comments:

Post a Comment