AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Tuesday, March 12, 2013

kebosanan... hahhaha

assalamualaikum...
tak jawab dosa tau....
hari ni... memang tak der kerja.. jadi aku pun membuang masa dengan...
try tangkap gambar dengan samsung note pinjam.. hahahha

bajet muka macam model la... tapi memang aku sedaq diri... aku ngan model jauh bulan dari matahari.. hohoho... jauh langit dari tanah..



kendian try buat gambar macam potret plak.. ala... macam cover buku novel... ini semua POYO!


AKU NAK bajet KIUT-MIUT... tapi tak jadi plak.. yang jadinya.. biyut-gemok.. hahhaha.. boleh ker kutuk diri sendiri.. sabor je lahhh


ni gambor ni nak try la kan... muka macam AHLI SYURGA.. katanyer la.. sebab bercahaya.. dia tulis.. LIKEDREAM.. aku pon nak try ler.. gini lah gamaknya muka aku... over exposure...


last but not least.. aku rasa.. baik setting manual... rasa lebih cantikk... perhaps.
sekian...

No comments:

Post a Comment