AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Wednesday, November 9, 2011

Falling In Love – Siti Nurhaliza..wOW

assalamualaikum.. (jawab yer)
hari ni tiba2 nak wat entry pasal nih.. so what? tak puas hati.. bak datang lah!! hihihi... (cam berani jer aku nih..) k... jom ikut crita nih!!


You’re taking me higher when I hear you speak to me
It feels so familiar but I’m caught up in this fantasy

Now I can’t seem to find myself
Oh I can’t seem to ease my mind
Oh I think I’m falling I’m falling and I can’t stop falling
I’m falling in love with you

When I look into your eyes
I see your love that comforts me
Even now when I go to sleep
I wait to see you in my dreams

google translate...

KAU membawa AKU lebih tinggi
apabila AKU mendengar KAU bercakap dengan AKU
Rasanya begitu akrab tetapi AKU terperangkap dalam fantasi ini

Sekarang AKU tidak boleh seolah-olah untuk mencari diri
Oh, AKU tidak boleh seolah-olah untuk meringankan fikiran AKU
Oh AKU fikir AKU jatuh AKU jatuh dan AKU tidak boleh berhenti jatuh
AKU jatuh cinta dengan mu

Apabila AKU melihat ke dalam mata mu
AKU melihat cinta mU yang keselesaan AKU
Sekarang ini pun apabila AKU pergi tidur
AKU menunggu untuk melihat mU di dalam mimpiKU

-----------------~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~----------------------

personally aku rasa,best la lagu nih.. walaupun banyak orang kata sore siti macam lidah melayu ker.. apa ker.. tapi kalo pikir balik... semua tuh merepek jer... sebagai diva.. of cos la dia akan berlatih bercakap ngan guru english dia... apalah.. ya... maybe sebab dia belajar sampai SPM jer.. that's why lah dia di pandang rendah... tapi, yang menjadi persoalannya sekarang, orang yang belajar lebih baik dari dia, ramai ker jadi DATO' cam dia?? ramai ker punya harta berkoyan2? jawab dek non oi..

" tapi... dia jual suara...suara tu kan dosa ? "
ya... ada korang baca aku tulih dia tak dosa..? mestilah dia berdosa... dan aku pasti... dia tau tu...

" dia pon jual aurat sekali.. tengoklah.. bertudung, tapi terbuka.. "
ya... aku pun nampak tuh... tapi dia masih lagi punya hati untuk memakai tudung... and aku tak pernah tengok siti pakai baju dedah dada.. nampak lurah ker.. TAK PERNAH ok..?



kalau kita observe artis2 yang lain... cam rozeta che wan.. hot kot~ ada yang lebih terbuka pown ada... contohnya macam NEELOFA. ala..artis yang dari dewi remaja 2010 tuh..kalau aku tak silap.. pastu.. aku ada usha ar kat youtube yg budak2 nih punya komen2.. fuh.. mantap kot.. cam kat bawah nih... korang ctrl C >> Ctrl V kat youtube. bace ler sendiri:-

http://www.youtube.com/watch?v=wElj3SveIM4

>>Sedap btol...kalo dapat buat ni...geram btol ngan breast die
Tobi6191 1 month ago

>>besar nya tetek dya
dzakyrpocoyo 1 day ago

>>Dpt nie syok nie.. x kuaq umah dah
MegaBangku 1 week ago

http://www.youtube.com/watch?v=u-qrW_uHpHc

>>tetek + bontot mmg baik ! bapak ah , sdp uuu !
bilabilaification 6 months ago 23 like

>>tetek mantap kot dia ni..geram la..
atzbest 6 months ago 12 like

>>one night stand dgn neelofa puah hati weh
nuqmanbasyir 1 week ago

>>@umairaray12 tetapi dia (neelofa) bukan pengamal sex sejenis kan .. tetiba aja saya tersalah sangka bila membaca komen dari awak itu ..(die obsesss gile dngan sepupu die yg bernama qalisha).
bluebrain91 2 weeks ago

>>@bluebrain91 ape tuh??
umairaray12 3 weeks ago

>>tubuhnye gebu ...
bluebrain91 3 weeks ago

------------~~~------------ tak sanggup dah aku nak baca..

see... tengok lah.. pernah korang tengok komen kat siti nurhaliza sampai macam tu.. tapi aku pon tak salahkan sesiapa kan.. salah pada artis tu jugak lah.. kalau dia tak tunjuk.. mesti tak der orang nak komen kan??? betoi tak?? naseb ler...

dengan itu..aku rasa aku tak salah kalau aku memuji SITI lebih dari artis2 yang lain kan...? bawah nih .. aku letak gambar dato' siti yang bertudung,.. untuk tatapan anda semua.. hihihi...XD



akhir kata... terima kasih sebab sudi baca entry kali nih... semoga aku dapat taip lagi... ni sebab cuti sem.. bab tu ada masa nak wat entry,,... hihihi.. pas ni tak tau la ada ke tak masa lagi... ok, jaga solat.. hiasi peribadi.. assalamualaikum.

p/s: rasa cam dah jatuh minat kak seseorang.. waaa!!! ~miss S~

2 comments:

  1. aku antara salah sorg peminat ct nurhaliza tarudin...DULU laa...skrg alhamdulillah...aku dah tak minat..hehe...bukan ngn dia je..ngn mana2 artis pun aku dah tak cara..hihi

    ReplyDelete
  2. tak cara? bahasa mana nih... hihihihi... aku faham.. hihihi.

    ReplyDelete