AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Sunday, January 9, 2011

Bila Mana N ketikanya..


BILA aku dengar lagu hanyut ni,.. dinyanyikan oleh faizal tahir..
terlintas dalam benak aku yang center ni, nak hadiahkan pada ex-boifren..
hmm..kununnya masih ingat kat dia larr..kan?? [tp mmg ingat gak, sikit2..hihi^^]
tapi KAN...,
ketika aku dengar balik lagu nih... ulang2.. mmg mantap..
dan lagu yang mantap,
tak perlu aku dedikasikan kepada sesiapa yang pernah sakitkan hati aku..
jadi, dengan ini.. aku dedicate lagu ni, khas untuk ayah & mak..
walaupun dorang tak baca blog aku, aku tahu dorang tahu..
bagaimana???
sebabnya, aku selalu nyanyi lagu ni bila kat umah... hahahha.
>.<


m0od : sedih.. sebab nak p blaja dah.. apa2 pon layaaaannnn...
~miss S~


No comments:

Post a Comment