AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Wednesday, February 2, 2011

perjalanan ke sndakan.

huhuhu... perjalanan yang paling aku rasa tak munasabah mahupun munasarawak.. walaupun sampai pada masanya, tapi aku still tak puas hati. ini kerana aku bayar rm42.00 tau!! sealunya rm 30-rm40.00.. huh!!! aku mintak harga rm 40.00 pon tak bley.. gila kerek kakak tuh!!! tak bole dik!! rm 42... aku rasa nak penyepak jer.. dah la bayar mahal, keadaan bus plak mmg tak best.. ada ke kosi dia pon patah sana sini...


yang aku tak bleh blah, aku rasa tertipu giler. ada ke patut diorang pi amik budak2 seklah maktab mara tawau. hadoi,,... budak2 tu plak, bising. bajet giler kowt... ada tu yang dalam bus, bukak plak tudung, terbang kowt.. huh, bajet rambut dia yang paling hot kowt..~~ tekanan aku. aku nak tido plak, tak bole,.. bus macam laju, tapi sebenarnya tak. gegar jer lebih. sakiiit hatiii!!


lagi aku tak bole blah, ntah berapa kali bus tu berhenti, nilah perjalanan aku yang pertama buat aku sakit hati dok dalam bus.aku dah takeh tahan!! terus ku bangun!! p kat pakcik bus. huhu, aku pun sound pakcik driver tu..

"pakcik, agak ar,.. orang nak cepat!! kalo agak agak pakcik ni nak berenti2, tak payah bawak bus express nih!! bawak jer bus dalam bandar. nama bus tu, bus berenti2.. tak delah org nak sakit hati!!!" pang!!! penampor sekali aku bagi!!kan!! buat2 tak dengar! ngat aku cakap ngan kosi?? hah !! padan muka!! suka sangat nak berenti2.. budak2 maktab mara n yang lain terus diam. baru dorang tau aku nih brutal!! ingat pakai tudung takleh nak ajar org!! yalah, kita dah bersabar, banyak plak cekadak dia! terus aku suh pakcik bus tu dok tepi, aku yang drive plak.. hahaha, tengoklah kehebatan aku!! mesti dorang semua respect kat aku nih, fuhh!!! bangga gila!!! kembang2 hidung aku nih!!


hihihihi.. mana ada aku mengarut jer kat atas tu.. mana aku berani nak sound2 orang. aku tetap bersabar and maintain ayu gituu!!! hahahha.. walaumacam mana pun aku sampai sandakan dengan baiknya, terus aku amik cab.. n balik umah abg aku.. driver tu plak letak harga rm15.00. gilak!! memang cekik darah jer sume org kat cni... huhuhu.. habis duet aku terbang2.. pasni catu makanlah.. macam penduduk yang banjir tu..


k lah.. need to go,.. itu jer laporan saya pada minggu nih.. ~Miss S~
p/s: carlos koma.. perlukan pembedahan segera.. sesapa yang punya wang lebih, rasa2 nak bantu, bole la menghulurkan bantuan segera.. huhuhu~~~

No comments:

Post a Comment