AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Tuesday, November 8, 2011

fazura.. cantiknya dia..

Assalamualaikum w.b.t (tak jawab dosa tau...)

hai, apa khabar? harap semua sehat cam biasa.. aku?? ok2 ajer... biasalah, tahun akhir ni sangat mencabar.. banyak sangat assigment... huhuhu... cam nak nangis jer... ketara lah aku tak pandai manage time.. huhuhu..

well... tajuk aku kat atas tu... baru2 nih aku tgk kitab cinta.. wow!!! she's beautiful when she wearing hijab... really!! she was amazing... very amazing!!! gorgeous... sangat cantik ok.. tgk2 gambar2 dia kat sebelah nih... cantik kan??? setuju tak.. she was perfect and seingat aku..ada satu jer gossip dia yang gempak..
time dia gaduh kat PUB.. after that.. aku dah tak dengar apa2 berita yang kurang menarik.. melainkan dia menjalinkan hubungan ngan kaum KERABAT.. tapi ok lah kan?? maknanya dia dah start to move on to start another new life.. dengar citer gak dia nak gi umrah..

well.. bertudung tu tak halang kita nak buat apa2 pun activiti yang bermanfaat.. di ulangi activity yang bermanfaat... bersukan ker..berkuda ker.. everything ada jer caranya.. menutup aurat tu memang kewajipan.. bukan lagi atas sikap mahu tak mahu... as a muslimah, aku rasa bertudung itu perlu... lagi2 aku yang duduk kat sabah nih.. serious to say, negeri di bawah bayu nih kan ramai non-muslim so satu dari cara nak kenal orang yang tak islam ngan islam adalah bertudung..

hmm... walaupun camana,, aku tetap minat kat fazura.. she is talented, educated, her english very fluent, have a big dreams.. artis cam nih lah kita nak.. actually, she was so kind and sombong pada tempatnya.. her smile, her eyes very make sense.. she look naive. and... muka dia sangat macam melayu.. macam orang biasa.. and as women, she have right to choose.. hahahhaa..tak kesahlah dalam karier ke apa ker... bestnya jadi dia... hahahhah=)

tu jer lah.. but, aku sure lagi yang aku nih, still straight ok... i just admirer her style..i m not lesbians... cehhh!!! dun get me wrong!

p/s: baru2 nih ada budak muda setahun try market ngan aku... ceSS... ngat aku nih apa?? tak guna betoi..
~ miss S~

2 comments:

  1. cntik2....smoga ALLAh mmbuka ruang ht nya utk berhijab dgn smpurna.ameen.krn diri kita msih bnyk kekurangan...yang belum berhijab(berhijablah)...yang dah berhijab, pastikan berhijab dgn smpurna spti tutup segala yang ALLAH printahkan....yang dah tutup betul2...pstikan hti juga terhijab dr segala perkara yang mmbuatkan diri terasa dirinya SOLEHAH...bahaya tuu///penyakit hati..wallahua'lam

    ReplyDelete
  2. tapi ramai kawan kita yang masih lalai... semoga Allah masih adakan jalan buat mereka.. Amiiinnn...

    ReplyDelete