AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Wednesday, September 19, 2012

sakit hati,tekanan perasaan.

Assalamualaikum..
Apa khabar??? Harap2 kita semua dalam keadaan sihat...
Baru-baru ni..baru jer 3 hari..aku kerja kat kedai gambor.. Alahai.. Hari pertama, kedua.. Ok la lagi..tlinga ini bisa lagi mendengar. Hati masih boleh bersangka baik.. Tapi masuk hari ketiga.. Hanya Allah yang tahu.

Kehadiran pekerja baru lelaki muka ala2 aqasha suara garau+serak.

Aku tau..lelaki tu hensem..tapi tak payah la marah aku depan budak baru tu. Ada pkerja lama ni bangsa cina, mulut mmg tahap longkang. Memang kalo dia cakap..buat sakit hati org. Aku panggil dia kat sini cilong.. huhuhuhu.... sakitnyaaaaaaaaaaaaaaaa hati nihhh!!!!!!

wahai hati, sabarlah kau... sabar lah... semoga dia terbuka hati nak berkawan ngan aku.. amin...

yang tahan rasa,

miss S

No comments:

Post a Comment