AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Wednesday, September 19, 2012

untuk incik H

assalamualaikum..
entry kali ini saya khususkan buat incik H

sebelum benar-benar terlewat.. sebelum hari berikutnya datang menjelma.. saya nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR buat awak. semoga hari2 awak sentiasa bahagia dan Allah memberkati setiap apa yang awak buat. hati awak lapang. rezeki yang tak pernah habis. kasih sayang keluarga pon takkan hilang dari awak.

walaupun saya tahu, (serkap jarang jer ni..) awak bahagia di samping dia. awak sambut dengan gumbiranya bersama yang tersayang. saya tahu, kita tak pernah sambutnya. tapi saya selalu mengimpikannya.

entah.. saya tak dapat lupakan tarikh ini... saya masih tak mampu jumpa awak. dan saya masih mengingati awak. saya minta maaf sebab tak dapat lupakan awak lagi.. tapi saya yakin, saya akan dapat lupakan awak jugak satu masa nanti. jadi jangan risau. hati ini akan terbuka untuk si DIA..

(.. tarik nafas.. n hembus dengan perlahan..) terasa lelah walaupun saya tahu, awak tak pernah baca entry2 saya.. hati sungguh lelah dalam pencarian. dan hati sentiasa berdebar bila ingatan bertebaran mengenangkan kenangan lalu.

jgn ada benci ~miss S~

No comments:

Post a Comment