AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Saturday, May 18, 2013

masa SILaM... o0hHH noo0OO!!!

assalamualaikum wbt..

dalam beberapa hari kebelakangan ini aku asyik  teringat akan kenangan lalu..
kenangan dengan insan-insan yang pernah mengecewakan dan dikecewakan...
kulihat kiri.. ku pandang kanan..
jalan yang pernah menjadi saksi kita bersama.
jalan yang tahu aku sentiasa berbahagia bila dia ada di sisi
air mata jatuh dalam hati

terlalu banyak kebaikan yang dia lakukan.
aku yang buta.
aku yang kejam.
aku tinggalkan dia.
aku berpaling.
sedang hati aku berat untuk lepaskan.

aku bersalah.
aku tak pernah setia.
aku selalu gagal dalam perang nafsu.

wahai orang2 yang pernah menyayangiku...
maaf...
itu sahaja yang mampu kuluahkan
untuk bersama lagi,
aku malu.
kerana itu, aku lari.
aku doakan.. agar kamu bertemu dengan yang terbaik.

jangan muncul di hadapanku.
kerana aku tak pernah bersedia melihat kamu dengan orang lain.

selamat berbahagia.

No comments:

Post a Comment