AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Thursday, February 10, 2011

aku kan ada!!

hai..assalamualaikum... hari ini, air mata aku tak habis2 meleleh... huhuhu, bestfren aku, tak tahulah kenapa ngan dia.. hari ini aku nak citer sal sikap dia semenjak 2-3 hari ni sangat tak best...
hari ni rasa sedih sangat.. sebab kawan baik aku tak balas pon mesej aku.. huhuhu.. aku tahu dia ngah bad mood, tapi at least balas la kan.. dah 7 mesej aku sent dari 2jam yang lepas.. takkan pasal bad mood pon tak ley nak balas sikit..

sebagai seorang kawan yang sangat rapat, tentulah aku risau giler.. aku tak nak dia sakit.. aku tak nak dia bad mood.. lawak aku pon dia pon tak gelak.. dah 3 hari berlalu.. warrghhh... tensen giler!!!

bila nampak jer aku, dia tak bercakap pon.. dia buat tak kenal. senyum pon tak de.. hadoiii... macam aku pulak pesalah.. hukuman apa yang aku terima nih...

buat kau yang ku sayang,
senyumlah kembali.. aku rindu tawa ria mu... aku rindu gelak mu.. aku rindu untuk bermanja dengan kau.. kalo ko tak der, aku sunyi.. jangan lari dari aku...

~miss S~

No comments:

Post a Comment