AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Wednesday, February 2, 2011

my face!!!

hai..assalamualaikum.. heharap sihat lah ekk..
entry kali nih, nak cakap pasal my face..

semalam, aku tanya kawan baik aku.. muka aku nih macam india ke? nak tau apa respond dia??
"muka ko tu yang macam jual karpet.. tu..!!!"

cilaka betul!!! pang!!!aku tampaor muka dia. nehhh... padan muka kau.. sedap2 jer cakap muka aku macam pakistan jual karpet!!

ececcehh... tak lah, mana ada aku nak tampar muka dia.. aku ni kan baik, tapi aku rasa nak simbah asid jer kat muka dia. yelah, tak patut gila la kan?? cakap muka aku cam tu.. ngat aku ni apa? tak de perasaan langsung!!! berlapik la sikit.. kata lah muka aku macam hindi ker.. cantik macam rani mukherjee ke.. baru ler best aku dengar. huhhu. sekali cakap macam pakistan! sakit hati aku. nak jer aku cakap, muka kau tu macam piluX!!!

"abang maniiis.. mau beli karpet... ada baju juga!! bole bili terus, ansuran pun buleh.. " hahahah, terbayang plak aku yg jual karpet.. huhuhu.. sadis!!!

tapi nak buat macam mana an.. bukan salah aku.. huhuhu. mmg masa mak aku ngah ngandung kan aku, di ternampak sorang pakistan ni.. cantik , putih tinggi.. huhuhu.. sebab tu lah kowt.. huhuhu.. tak de lah nak salahkan sesiapa.. huhuhu.

dengan ini, aku terima muka aku ala2 pakistan... huhuhu. ahrgghhh... cantik aper... ada aku kisah?? toink2!!! ~miss S~

p/s: sedih aku carlos tak baik lagi... rawatan2!!!

No comments:

Post a Comment