AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Thursday, March 31, 2011

lelaki sama je kowt...

assalamualaikum wrt... hai salam satu malaysia jugak buat anda semua.. moga2 sihat hari ini dan seterusnya

entry kali nih nak cakap kenapa perempuan atau golongan wanita suka bila kecewa selalu anggap lelaki tuh sama jer semua??? hah?? sapa tau??? cepat angkat tangan sapa yang nak jawab!! hah! lambat.. biaq aku yang jawab...

sebenarnya, bila perempuan terluka, bila perempuan kecewa, perasaan itu sangat sama. sakitnya sangat dalam.. jadi walaupun species lelaki yang dorang jumpa tu tak sama tapi luka yang dorang toreh kat hati perempuan adalah sama. dan tempat yang dorang toreh tu sama gak.. sebab tu bila perempuan yang baru bukak hati dia pada sang jejaka, pastu kena tinggal, luka tu tambah-tambah dalam. tempat yang sama dan perasaan yang sama. bertalu2 n berulang.. !!!sebab tuh arr perempuan cakap lelaki semua sama...

lagi pun perangai laki mmg tak banyak beza pon... sebab kaum mereka nih kan ada satu jer napsu and napsu dorang kebanyakanyalah..kebanyakannyaaaaaalah... kebanyakannyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalah... menjurus ke arah sex... sebab tulah perempuan malas nak layan. kalo dah start, hmm mmg payah nak berhenti.. selalunyalah..selaluuuuuuuuuuuuunyalah... lelaki suka anggap cinta itu adalah sex... n sex itu adalah cinta..

tapi..tapi..tapi... tak semua lelaki cenggini... lelaki yang cenggini selalunyalah ... selaluuuuunyalah... sang buaya darat... lelaki yang beriman, n berakhlak tinggi jarang berperlakuan macam nih... kepada para wanita... harap jauhkan diri anda dari boya darat yang tak guna tuh... sebab kalo sekali dah kena... susah nak cari jalan pulang... pas tu paling susah .. nak terima diri sendiri... takkan nak biarkan rasa kecewa berpanjangan kan???
baik waspada selalu....

nilah sebab kenapa perempuan selalu cakap lelaki sama jer.... sebelum dapat tawan hati perempuan, macam2 lah dilakukannya ...bila dah dapat... hmmm... tak tahulah nak habaq... lu pikiaq lah sendiri... bak kata apek, sendili mo ingat.. n satu lagi nak cakap... lelaki takkan mengaku dorang nih sama sebab dorang tak nampak persamaan perangai.. tapi mmg la kan, perangai bukan bole nampak... n dorang tak ngaku punya...

lovely: miss S

No comments:

Post a Comment