AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Monday, March 28, 2011

kadang2...



kadang-kadamg kau begitu baik...
kadang-kadang kau sangat kejam..
kadang-kadang kau terlalu dekat...
tapi selalunya kau menjauh...

apa yang cuba kau lakukan ini...
tak tahukah kau aku rasa tersinggung...
tak tahukah kau aku jua manusia?
tak tahukah kau aku juga ada pikiran..?

meskipun binatang, masih punya perasaan...
tahukah kau kebenaran itu?
biarpun binatang pasti ada perasaan sakitnya! dukanya!
kasihanialah aku..
jgn buat aku begini lagi
sebab aku tidak tegar untuk terus begini...
biarkanlah aku dengan duniaku...

bukan rupa yang ku cari..
bukan sasa yang kuperlu...
bukan kaya yang kumahu..
tapi cukuplah perasaan mu yang tak lukakan hatiku..

No comments:

Post a Comment