AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Wednesday, April 30, 2014

dear DIARY, HE'S still not the ONE

AKAL... tolong ingatkan hati, Dia bukan milik kamu
AKAL... tolong katakan pada hati, sakit ini tidak akan lama
AKAL... tolong bisikkan pada hati, kita mampu menghadapinya.
AKAL... tolong jaga hati agar tak menyakiti hati yang lain.
AKAL... tolonglah buatkan hati lebih tabah
AKAL... tolong lah memneri ketenangan pada hati
AKAL... tolonglah buat hati bersabar
AKAL... tolonglah semangatkan hati ni...

dan jangan biarkan air mata terus mengalir. rapuh aku di sisi cinta. mengharap kebahagiaannya. aku percaya dia mampu hadapi semua ini. kerana manusia akan berubah. kuatkanlah hati kami.



Ya Allah, janganlah Kau tinggalkan aku seperti mereka meninggalkan aku.
Ya Allah, dugaan hati ni tak tertanggung oleh kudratku.
SAkit Ya Allah... mohon kekuatanmu.

Ya Allah, kuatkan aku seperti Fatimah R.A
walaupun diri tak sesempurnaNya.
Semoga Cinta ini hanya dialirkan padaMu
Inilah dosa aku, menyayangi makhlukMu lebih dari menyayangi Mu

MAOO..
kegilaan apakah yang sedang berlaku ini?
aku sedang meletakkan diri aku ke tempat yang lebih sakit
yang mungkin orang lain tak tega melakukannya..
Andai semua ini mampu membayar harga kegembiraan keluargamu,
aku redha..
Sakit ini pasti berakhir.

jangan tidak peduli,
jangan sugul,
jangan berhenti mencari bahagia

air mata akan mengalir jika hati terasa sakit
SAbarkan hatimu sayang,
Aku selalu mendoakan kamu bahagia dengan si dia

Kau yang bernama adik,
Terima kasih kerana pernah menjadi kubu mempertahankan  kami
memberi sokongan atas segala tindakannya
jangan pernah berhenti mengingatkannya untuk mencintai yang halal baginya.
tolonglah aku untuk menyokongnya
sebab aku tak mampu lagi ada di sampingnya.

Tuhan,Kau mengetahui segala yang berlaku.
Ku Serahkan padaMu sebulatnya.
Permudahkanlah urusan kami
Amiin



No comments:

Post a Comment