AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Tuesday, April 29, 2014

OOopss! guess what?

Salam kasih sayang

lately asyik post entry yang sedih2 je kan? sedang diri nak kahwin lagi 31 hari. tapi..
B2B ni cam tak de mood nak kahwin... xde rasa... banyak jer benda tak siap lagi. pasni bibiran mak aku pasti akan jadi sama macam micingun...

sedang aku bercerita dan berdrama swasta, tak sangka pulak ramai yang nak baca blog aku.. tiba2 ramai jer tau ttg cinta tak kesampaian.. ooh.. rasa macam hero n heroin la pulak. tapi ketahuilah umum, ini bukan citer tamil, hindustan atau korea. ni citer melayu. korang boleh ramalkan kesudahannya. op kos lah, ikut restu ayah bonda.. derhaka --> neraka --> selamanya? oh no!!!

tak boleh2.. sebab aku nak jumpa MAOO aku dalam syurga. so aku tak boleh masuk neraka. peh ni... kena la buat apa yang patut...

yup! kisah aku boleh di buat novel. hahaha.. XD


berat mata memandang berat lagi bahu memikul

pandang wajah bakal groom tadi, tampak ada sendu di matanya. tak mampu di ucap, tapi aku tahu sakitnya. Sabarlah sayang.. your big day around d corner. last2 dalam nak kuatkan hati dia, aku yang tertangkap leleh... ouchh!! malu jer.. dah bosar dah, suku abad.. nanges lagi. sampai air hidung terkeluar. naseb ada orang, kalo tak aku dah tenyeh tisu dalam lubang hidung nih.. untung ada yang sudi pujuk, kalo tak macam biasalah.. rajuk kena pujuk diri sendiri... alahai...

cantik? semua orang nak?
allo brader... kalo semua orang nak kenapalah aku terhegeh2 nak kat incik H, incik H pon hingin tak pandang aku.  kau pun tak nak kat aku.. (opss.. ye... tau... keadaan yang tak membenarkan.. tau... maaf..)
apalah naseb badan ni... pas ni kena tahan hati, kawal nafsu, kawal jiwa..

akal: mata, dengar sini...jangan nak nangis2.. simpan air mata tu buat stock tahun depan..asek nangis je! benye betol!!

mata: aku tak nak kuarkan air mata tu.. tapi hati tu yang nak sesentap. aku terima jer impuls. rembes jer lah ayor ni...

akal: ah hati... aku perati je ko ni... asek nak sodeyh jer... tak payah lah.. ko sakit pon dio totap jadi milik onghang lain...

hati: dah aku touching, aku anto la impuls.. ko tau apo akal.. aku yang sakit tau.. nih,, macam di penyek2kan .. ditoreh2kan aku nih,,, sakit tau... korang tak rasa... boleh la nak cakap..nak release kan rasa sakit ni, aku kena anto impuls ke mata..

akal: yo, den tau.. kau yang sakit.. tapi untuk apo.. dio dan keluarga dio pilih dan suko kek pompuan lain, ekau sabor jer la..

hati: saborla ni.. kalo tak, den da anto bomb da ko umah dio.. den cubo bertahan. den cubo nak lopehkan dio. den sedang mencubo.. paham la...


fahamilah MAOO.. keadaan ini amat sakit. hati ini tak keruan melihat kau terus begitu. buatlah sesuatu untuk tolong dirimu. tarik nafas panjang2, mulakan hidup baru tanpa aku.








No comments:

Post a Comment