AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Saturday, April 26, 2014

MAOO.. DIALAH LELAKI ITU. sempurna bagiku

sejak kenal insan ini,
hati aku dilanda kegirangan.
even dia cakap thank you, aku rasa dia cakap I love U.
syok sendiri kan aku

sejak aku terpandang wajah dia,
aku lupa akan semua kenangan lama yang sakit tuh.
even mR H pun hilang dari kotak pemikiran ini.
hebatkan aura dia?

sejak aku bersama dengan lelaki ini,
aku tahu dia lah insan yang sangat sempurna untuk diri ini
dialah insan yang aku perlukan selama yang kucari
hanya dia, tak ada kekurangannya yang aku nampak
sedangkan kekurangan dia aku terima jer dia.
pelikkan?

dia lelaki yang terhebat!

tapi,
dia sebenarnya tunangan orang.
yang aku pinjam sekejap.
dia dah nak kahwin jugak.
sayangnya.. kami terlambat utk tahu ini adalah cinta.
kegilaan dan kekecewaan yang takkan dapat diubati

penerimaan takdir ini amat payah.
saling mencintai
saling sempurnakan
saling merindui
saling berkongsi

siapa aku utk menolak takdir ini

hati.. bertabahlah.. jodoh pasti tak ke mana..
semoga ada yang lebih menyayangi diri ni
semoga pada 25 tahun aku dapat lupakan segala kepayahan ini
semoga hati ini tak sakit lagi sebab kesan ini rasanya lebih mendalam dari mr. H tinggalkan

MAOO, saya cintakan awak setulusnya,
tapi saya nak buang awak jauh2..
pergilah awak. saya percaya saya boleh hidup tanpa awak.
selamat tinggal awak!

No comments:

Post a Comment