AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Wednesday, April 2, 2014

RASA

KENAPA BILA AKU SEDIH AKU NAK UPDATE BLOG?

salam .. hari ni nak ungkaikan beberapa faktor yang merujuk topik di atas.

1) sebab aku tak ada orang nak dengar masalah aku

2) sebab aku rasa takkan ada orang yang faham

3) sebab aku tak nak orang persalahkan aku walaupun aku tahu masalah tu berpunca dari aku

4)sebab jarang orang ingat masa gembira compare to masa sedih

5)sebab aku cintakan orang yang salah...

6) sebab aku rasa tertekan dek kerana aku jenis cemburu gila.

7)aku rasa aku sudah tak diperlukan

8) aku patut menjauh dan menjauh.

9) semoga aku sentiasa lupakan orang yang tak menghargai aku dlm hidup

10) sebab aku yang cari masalah ini.

sekian

No comments:

Post a Comment