AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Thursday, February 13, 2014

untuk kamu

jgn pernah ungkit masa yang pernah kita lalui bersama

jangan pernah ulangi segala perbuatan yang pernah kita lakukan bersama

kerana aku rasa begitu payah melupakan kamu


saban waktu,

setiap malam ku,

aku bersujud pada Ilahi,

meminta petunjuk, meminta kepastian,

kamukah itu di sebalik mereka yang ku kenali?

betapa air mata ini terus mengalir, betapa hati ini cuba membeku..

kerana aku rasa sangat payah utk melupakan setiap detik


sakit...

semoga aku kekal menjadi cinta pertamamu.

walau aku bukan yang pertama yang muncul dalam hidup kamu.

kamu yang memilih jalan ini,

semoga tiada kesalan di hari muka.


MAO: hati ini telah tiada utk kamu, kerana aku meminta Tuhanku menutup dan berpaling hatiku dari kamu.


No comments:

Post a Comment