AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Thursday, May 22, 2014

8 hari lagi. Bro, dah ready ker?

salam...

terpulang untuk kamu bilang apa seyh... saya tetap ingin buat entry.. kamu tak suka jangan baca.. tak de orang paksa pon.. komen pon ntah apa2... common sense.. tapi kalo org tu takde common sense macam mana? nasihat org yg dekat kamu dulu sebelum nasihat org yang kamu tak kenali. terasa? padan muka!

arggghhh!!! malas nak pikirkan... ada ku kesah.. deme tak rasa, deme buat2 tau je... kalau deme pernah rasa, deme mesti tau semua ni perlukan masa, ye tak? persetankan semua org nak cakap..


gendang gendut tali kecapi
siap hantaran suka hati... kehkehkeh =)


yihaaa!!!! 7 dulang antaran siap dalam masa 1 hari.. hikhikhik...  ko hado??

dalam pada sakit hati dengan perangai seseorang.. dapat jugak aku divert rasa tu ke sentuhan yang tak berapa nak kreatif.. atleast... MOTIF JIMAT aku tercapai... hohohoho

terpaksa wat tema pink putih sebab alas kaler tuh jer ada... menci ar kaler nih... dengan kepakaran yang aku ada, aku wat 5 kaler!!! wakakkaka

# pink #
# putih #
# gold #
# hijau #
#merah hati #

hambik kau... kamu ingat tak saya ada mention pelamin saya nak kaler pink-gold-putih? tapi tak dapat.. org tu cakap takde bunga kaler gold.. errrkk....(dalam hati aku kata... ko spray je la.. bli je bunga memurah)
thus, inilah peluangnya untuk pakai kaler ini.

MOTIF JIMAT
bunga --> pakai tisu, crepe paper
daun --> crepe paper
shining --> goldas sudah...
reben --> ala yang murah.. bli kaler pink, hijau, putih n gold.
polistrene --> bli yang besar 2 ukuran, kerat sendiri --1 1/2, 2 1/2
bakul --> pinjam kak cik
dulang --> pinjam eja and nad..
** thanks korang.. Nad, dun worry, sha tak pakai gam pon kat dulang mahal nad..

balutan polistrene--> pakai jercrepe paper. tumpang kat kawan bli kat nilai, yang gulung RM 5.90, kat sini RM 8.00, yang pokadot, nilai: RM 6.90, kat sini RM 11.90 (gulp..terkedu aku)

renda lilit--> bli je yang murah.. aku amik yang bawah 3.00 semeter- bli 4 mter
manik--> stok baju raya tahun lepas ada.. guna jer.. achik punya pun ada.. mintak jer,,... hikhikhik XD
kain dalam bakul  --> stok kain baju jubah ada.. kebetulan kain pink.. hahhaha XD

alatan: pistol gun, glue stik, jarum peniti, dawai bunga, 

nak tengok antaran? nantilah... motif entry ni adalah jimat

# hantaran --> pink, putih, gold, hijau, merah hati
# pelamin& khemah --> putih biru
# baju nikah --> biru & kuning
# baju sanding --> bride:putih, Groom: silver 
# bilik pengantin --> putih biru **errkkk perlu ker ikut tema khemah?? xperlah, ikut jer.. disponsor kan??.

# sotong goreng tepung, al fatihah, doa selepas solat, seat sebelah kereta.. wawawawa... nak tukar kete baru cenggini!!! Yayau, yuk tukar kete baru.. yau bayar! hahahahha.. suka jer nak perabis duit orang.. Asharah, kawal nafsu. 

sekian.


No comments:

Post a Comment