AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Thursday, May 1, 2014

move forward & NO TURNING BACK (my wish)

salam...
recently asek2 nanges jer mata aku nih.. dah macam panda dah bengkaknya...
malunya... caner nak pi kenduri BFF aku..
alahai...

diam tak diam, lagi 29 hari aku akan di ijabkabulkan...
dan MAOO lagi 43jam. (boleh pulak aku counting utk dia.. ^.^)
ntah macam mana ada masa lagi aku stalk gambar2 dia...
jumpa sekeping dua time dia blajar dulu.
biarlah... sakit ini hanya mimpi.

29 days more...

hidup kena terus melangkah..
tadi,
p beli jejelly.. nak as goodies utk bebudak..
simple jer.. beli sampai 4 ctn.
sapa nak tlg bawak naik atas? sendiri lah.. takkan nak suh parent yang lebih setengah abad.
amik tepak hantaran kat umah eja,
amik brgn antaran + resit kad kawen kat umah BS. (dengan hati kering)

baru angkat 2 ctn, lg 2 dalam kete.. esoklah...



tadi msg ngan semua kakak ipar..
tanya..
tanya jer...
"kak.. sempat lagi tak nak cancel?"
"xde hati la kak..." sambil sedu2

kak ngah balas:" tak kesian mak ayah ke dik? kalo angah ko dapat tau, mau bermatian"

"kak, susah2 saya lari je la.. pi lah mana2... tak larat la kak dengan rasa ni.."sayu...

kak ngah:" dik.. dia pun dah nak kawin, tak guna pun kau lari.. lebih baik teruskan.."

"ntahla kak..."

kak ngah:"dugaan dik, istighfar banyak2"

kak andai kau tahu... istighfar pun ada namanya...

Ya Allah yang maha pelindung, lindungilah hati aku dari perasaan kufur kepadaMu
Aku percaya, ini takdir ku.. tetapkanlah hatiku. sesungguhnya rasa ini terlalu berat...
amiiin....






No comments:

Post a Comment