AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Tuesday, May 27, 2014

apologize to those in to it

As salam

for All,
i would like to apologize for every words, whereas that i ever hurt your feeling

i am not good in term of express my madness, and angry
this is the only one medium that i can release on my temper

thus again,
i am sorry for which ever part in my story line if there had broke your heart

more or less: past is past, for bright future i had to seriously move on. 3 days more, no time to cry and regret. change to 180 degree's.

sincerely,
Asharah

p/s: came on Asha, you can do better! follow your mind and trust your heart babe!

No comments:

Post a Comment