AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Friday, May 16, 2014

hujan dan air mata

Salam..macam tajuk lagu jer...
Hihihi

Asal hujan jer.. Hati mesti tangkap leleh.. Asal jalan jer hujan.. Langit pun menangis
 Awan terus mendung. semoga cepat berlalu.

Waktu hujan Turun ni kena banyakkan berdoa pAnjang. Langit sedang terbuka. InsyaAllah DOA makbul.. Semoga doa2 saya di perkenankan..

Kamu...
Seolah-olah mendengar kamu memanggil saya. InsyaAllah, Ada jodoh pasti kita bersama. bersabar Dan terus berdoa.

Permudahkanlah segala urusan.
15 hari lagi.

Nilai, nasi briani gam johor, KLCC, Mc Donald, Taman tasik Titiwangsa, KFC.. old town Sri Rampai.
arghhhhhh!!!!!!!!!!!! jerit dalam hati jer... depan orang senyum tekulat2... hihihi

perasaan: kecelaruan... banyaknyer benda tak settle. need to focus.

p/s: lari!!!! balik kampung!!!! asal kecewa jer balik kampung.. hahahha XD

semoga dipermudahkan.

No comments:

Post a Comment