AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Saturday, May 3, 2014

move forward & NO TURNING BACK (my wish) -2

salam..

hari ni,pergi kenduri BFF : kena update cket nama dia NADIA HASBULLAH

Nad memilih Yiro sebagai suaminya. tahniah Nad... hari kamu dah berlalu.. my time will coming up very soon.. really need your help to guide...

nad sebelum nikah


dari kiri: syaz, Yiro, Nad, Eja:, duduk: alia & aku


2 mempelai menjamah sebelum berarak, hebat Yiro, sekali lafaz jer..


nad lepaih nikah. Gumbira.. semoga Allah berkati kamu dan keluargamu sehingga jannah
sayang nad sangat2...


while Nad nikah, Eja pon dah nak baby Bump!!! waaahhhh!!!! bln 8 nih... aku yang cuak...
eja pose ngan baby gurl dalam pewot


eja & hubby-nyer.. semoga terus bahagia sampai jannah tau!!


semua memendekkan diri, beri penghormatan pada ibu mengandung.. hahaha=)


masa nih aku ngah makan ngan mak aku.. mak penat nak layan dorang nih

hidup kena terus kan???
apa yang aku buat untuk wed aku hari ni...
aku folding kad kawin... mak nak ajak gi anto kad esok.. ikot je la... ye tak?




MAOO... selamat pengantin baru.
saya sedang berusaha melupakan kamu, sepeti yang kamu inginkan di akhir pertemuan kita.
saya pasti saya akan gembira. May ini terlalu melukakan.

Ya Allah... Ya Rahim... YA Rahman...
Syukur kerana merindui dan memenggilku..
semoga cinta padaMu tidak hilang lagi..
Amiin..



No comments:

Post a Comment