AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Thursday, May 8, 2014

move on- friend indeed

kamu,
saya betul2 nak tahu khabar kamu? apa khabar agaknya kamu di sana?
tapi saya rasa saya tak patut tahu..
jadi saya anggap kamu baik2 sahaja..
saya di sini.. ok jer... ramai jer kawan2 yang masih memberi sokongan untuk lupakan kamu..

dorang kata...
kamu mesti ok punya..
maklumlah.. pengantin...
dah selamat dah pun...
dah dapat..sihatlah...
terkejut kot sampai demam..
ahahahah.. macam2 lagi lah...

ya.. kamu dah kawin.. saya tahu.. saya pergi lagi majlis kamu..
semoga segala2nya baik2 saja...
ok tak? hehe

nak credit to 3 person nih...
bagi kata2 semangat,
cerita real story untuk saya dengar
thanks alot..
pas kahwin, semua akan OK punya...

sorang tu, suruh bakor jer semua yang kamu dah bagi..
>> tapi saya sayang sangat nak bakar.. boleh guma lagi kowt...

sorang lagi tu.. suruh saya padam semua tentang kamu.
>> saya dah padam dah. chat tentang kita. dah tak ada.. tapi dorang suh jugak padam entry pasal kamu.. penat jer saya menulis.. senang jer nak padam2.. tak pikir langsung pasal orang.. huhuhu =(

sorang lagi... kata, yang menyedihkan saya adalah memory yang kamu tinggalkan untuk saya
>> ya betul.. saya kena padam semua memory tu.. tapi kalaulah ianya mudah, saya tak macam ni...

dalam pada nak lupakan kamu,
saya kenalah cari kata2 hikmah untuk diri sendiri.
sakit, payah, parah.. saya lalui sendiri..
kata2 kamu nak teman saya sebelum saya nikah hanya tinggal janji..
saya takkan tuntut.. saya halalkan jer,..
biasa dah kamu mungkir janji.. tak pe.. tak jadi duri pun.. saya masih lagi bernafas.
belum lagi rasa nak hilang pedoman
lex lu der.. chil jer bro.. saya masih mampu ketawa ria..

ni kata2 yang saya dapat time nak bina diri sendiri semula..

masih cinta macam lagu shiela hamzah yang saya dedicate untuk kamu.

sangat2 perlu nak hempaskan rasa sakit ni agar diri tak sakit lagi

saya sedang berusaha untuk kurang menangis dan terus bersabar

yang last ni akan menjadi pilihan saya selamanya.. =) semoga saya bahagia jugak satu hari nanti..

saya tahu, kalo saya selalu bayangkan kamu, saya susah hati nak kawin, jadi saya kena mula hilangkan rasa yang ada.. tapi janji kita yang satu hari nanti, kamu kena pasti hadir.. hanya mati dan tak siuman jer yang boleh buat kamu mungkir janji

selamat tinggal 


No comments:

Post a Comment