AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Sunday, May 4, 2014

MAOO

tak sgka, kuat jugak aku.. mampu tersenyum
tahniah poada diri sendiri...

good... rahsia di hati tak siapa tahu.


tadi masa datang majlis kamu,
mereka pasang lagu Aku cinta Padamu.
 bila aku kaji semula bait2 lagu ni macam kisah aku pulak.
kekkeke.. perasan tak habeh jer >.<

cer kamu kaji pulak,

Andainya engkau ku miliki
Terdahulu sebelumnya  --------> tulah aku yang terlambat
Andai ku curah rasa hati
Mungkin kini ku kan tenang di samping mu

Belum puas ku menikmati
Kesan kasih sayang kau terpaksa pergi --> dah kawen pun , kena pergi la...
Ingin ku terus dicintai
Walau bisikanmu azimat berduri

Bila cinta berbunga
Jadi airmata di jariku ----> bukan jari jer, tangan , pipi, bahu.. hahhahah

Betapa ku cinta pada mu
Katakanlah kau cinta padaku
Sematkanlah ku di hati mu
Walau di mana berada
Ingat ku dalam doa mu----> tolonglah doakan aku jua.

Hiasilah hati
Dengan cinta suci, Selamanya -> sematkan cinta Allah dan yang halal bagimu
Bila cinta berbunga
Jadi airmata di jariku

Betapa ku cinta pada mu
Katakanlah kau cinta padaku
Sematkanlah ku di hati mu
Walau di mana berada
Ingat ku dalam doa mu

Gemerlapkan jiwa  -----> perenggan ni tak mungkin ada...
Semikanlah cinta
Semoga kau dan aku
Akhirnya bersama
Akukan menunggu
Walaupun seribu tahun lagi

yang pasti aku tak tunggu kau untuk seribu tahun lagi.. hahhaha XD
 sekian. tamat dah ceritera kasih kita.
life have to move on.
keep faith and Allah is always best planner.

aku perlu lupakan kamu, wajah mu, cintamu, segala kenangan yang ada..

p/s: gambar kita yang kamu bagi tu boleh tak saya padam naaaaaaaaaaaaanti?? macam kiut pulak. hahaha

No comments:

Post a Comment