AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Wednesday, May 7, 2014

move forward & NO TURNING BACK (my wish) -3

akibat terlalu stress dengan tekanan dan perang pada perasaan sendiri..
aku pon berjalan2 sekitar KL
last2 pi carefour...
hahahha.XD poyo tak habeh2..

air mata kadang2 keluar,
tapi jgn risau, mula berkurang...
setitik 2-4-6 titik jer...

hmmm...
ntah kenapa...
rasa macam tak sempat jer jadi pengantin
tak rasa macam sempat naik pelamin..
tak rasa sempat nak bernikah..
apatah.. boleh rasa kalut macam nih.. hohohoho
dan tak tahu kenapa ada rasa macam ni...

mungkin ni lah rasa separuh hati

tapi bukan aku jer yang rasa,
BS pun rasa...
pelikkan..
dia suh doa banyak2...
tapi takkan BS pun separuh hati?? (ehh!!! mustahil)

in middle of month, kami kena drive keta
mak aku tak bagi, katanya darah manis...
bapak pulak kata, jgn percaya sangat..
wallahualam.. aku pon tak tahu nak ikot sapa..
berdoa je lah

minta simpang jauh2 lah.. aku nak merasa puasa dengan suami..
please Allah, give this chance for me...
(dalam tak nak kahwin, teringin jugak lah sebenarnya..ngeh ngeh ngeh!!)

oh, tadi pi carefour dengan hati yang rawan...
terjumpa dan terbeli 2 buku nih.. kehkehkeh..(ter katanyer..)
beli sebab rasa buku ni boleh bantu aku jadi seseorang yang lebih baik..

ee.... tak sabor nak baca... =)
** panduan nak kahwin tu macam best jer topik dia.. kehkehkeh XD
    nak bawak opis, malu pulak.. baca kat umah jer lah.. hehheheXP

total : RM 35, dapat diskaun RM 3, jadi RM 32 jer..


** t, aku bagitau apa intipati dia yer, aku ulaskan... 





.

1 comment:

  1. macam mana nak BS rasa sepenuh hati, bila baca luahan hati awak yang berkoyan-koyan pasal suami orang tu. Sudah-sudah la. Kalau betul-betul nak mulakan hidup baru, deletelah luahan-luahan perasaan yang tak perlu. Nak siksa siapa lagi? Bakal suami? Suami orang tu? Isteri Orang tu?

    Ikut hati mati, ikut nafsu lesu, ikut rasa binasa..

    ReplyDelete