AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Monday, May 5, 2014

MEI yang pedih

sayu sangat....
aku mula untuk bertatih untuk melangkah ke alam melupakan mu
sebab aku sudah berjanji tidak akan mencarimu lagi
dengan siapa ku berjanji,
usahlah kau tahu...

aku tak perlu diingatkan untuk tidak mencari mu
sebab aku selalu mengingatkan diriku
dan
usahlah kau tahu siapa yang mengingatkanku

sampai hatimu
melukakan sehingga parah
lalu melumpuhkan segala yang ku ada
tak ada sekuman belas di hatimu buatku

duniaku tak lagi berirama
tiada lagi lagu2 yang ku suka
sebab kita pernah dendangkan bersama
menjadi irama sayu
hidupku mula sepi dan sunyi
jgn kamu risau
aku masih mencuba
membuang segala tentang kita

maaf aku tak bisa menjadi sahabatmu
terlalu luka hati ni..


No comments:

Post a Comment