AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Thursday, May 22, 2014

selfie time... hikhikhik

salam..

dah 2 minggu hampir lupa nak upload gambar selfie ngan kawan2 kerja dulu..
mula2 ingat nak last day kerja malam, sekali boss minta tolong untuk extend nak ajor Katy..

ajor la sangat, sampai last day aku bertekak ngan Boss besar aku.. payah sangat dia tu.. huh.. tak pelah.. pengalaman.. aku pon degil... memang kenalah.. hikhikhik.. tapi macam seronok bertengkar ngan dia.. baru exciting... kehkehekeh

tapi tak elok lah untuk Katy, Katy, jangan ikut cara aku.. aku ni jiwa muda.. darah panas.. Ko kena maintain je k..

nih.. gambaR selfie.. khas untuk Pajis & Bosol yang request.



yang ceria sangat kat depan nilah Katy... 

(betul2 last day)
last day ngan sume supervisor shift c, ehhh.... alar... BOSOL tak de masa ni... dah lemas kot. sorry SOL.
Kak Sue tetap tak nampak senyuman dia... alahai... 


yang ni khas untuk shah and hezlan. dah 10 bulan aku baru kenal hezlan.. cian kat aku... hmmmm... selfie hilangkan stress.. betul arr shah..XD

yang ni ngan QFN EOL SHIFT C ladies. sebelum gi makan 1st round. 
#hari tak jadi last.


sebenarnya 
last day yang pertama pon kat NZ, ada gambar jugak.. tapi biarlah jadi kenangan -- ye tak pajis? hahhahah.
nanti ada pulak yang kontroversi...hmmm.. kenangan jelah. gambar dalam kete yang shah selfie tu. Shah, tak nak upload, jgn marah ar..




No comments:

Post a Comment