AkU yg SoranG

My photo
blog ini di reka oleh aku untuk mengemukakan pendapat dan perasaan aku mengikut teori rasional aku. segala perbendaharaan kata adalah kurang bagus untuk digunakan dalam mana2 dokumen formal. ini hati aku, cinta aku, jiwa aku, yang sebenar. kala aku marah, kala aku gembira, kala aku suka, kala aku sedih.. semuanya di sini.. aku jahat? kejam? ya ..semua itu adalah aku.. Utk kamu yg kurang mengenaliku, aku tak perlukan cemuhanmu kerana takdir kita berbeza.

Friday, May 23, 2014

dear diary: choice that i have.

assalam

ingatkan dah kuat..dah boleh lepak... dah boleh gelak2... dah boleh tak rasa hati ni di robek2..

tapi rupanya...

cengeng gak... apalah aku nih...

sebenarnya... sukar rupanya nak lupakan seseorang yang pernah hidup dalam hati kita. apa yang boleh kita buat? kena lah sibukkan diri ngan tugas2 yang mendatangkan faedah..

sejak tak kerja nih... hmmm... mula hilang nafsu.. asik bz je wat projek nak resepsi

tapi apa yang aku buat kalo aku sangat2 stress...

1. aku akan basuh bilik ayor... sental kuat2.. macam nak sental muka orang yang wat aku stress.
2. cari air untuk ketenangan.. pandang view tasik ke... laut ke..
3. amik ayor semayang banyak2 kali
4. marah2 orang tak tentu pasal - ala2 meroyan..pas marah, gelak2... hahahha
5.diam jer sepanjang hari
6. tidur
7. window shopping.. bli air each a cup.. habiskan dalam masa 5 jam.

 esok, kenduri adik shah... masih berfikir untuk turut serta ke tak... aiseyh... XD .. sempat ke tak eh...

rencana esok...
 jiran blakang - akad nikah
jiran tepi belah kiri- anak dia kawen/ snding
Geng sekolah ajak lepak kul 12.
rawatan kul 3pm...

macam padat jer...
cubalah.. huhuhu


# faizal tahir- mahakarya cinta, sampai syurga, Anuar Zain- jgn bersedih lagi, perpisahan, cinta harus memiliki, teh tarik, x terurus...


p/s: kalau bercerai tu menggegarkan arasy Allah, kalo bermadu tu menggegarkan masjid ke? macam relax je tengok asyraf muslim.. hikhikhik.. BS- 6 days more..


No comments:

Post a Comment